wtorek, 1 stycznia 2019

Puk, puk czy jest tu ktoś jeszcze ?


Myślę jak zacząć po tak długiej przerwie. 
To prawie tak, jakbym zaczynała od początku prowadzić bloga:D  I tak w sumie jest, bo ciężko mi sklecić poprawnie jedno, logiczne zdanie... ale może się rozkręcę. 

A więc...

Jestem Ania:) 
Przez wiele lat lepiłam z masy solnej, różnego rodzaju Anioły i inne stworki. Aktualnie, czyli już od ponad dwóch lat tworzę z modeliny. Też Aniołki (i nie tylko), ale mniejsze i głównie w ramkach. Jest ich na pewno dużo mniej, ale cały czas jakieś powstają. 

To tak tytułem wstępu;)
Wszystkie moje prace umieszczam na facebooku, na mojej stronie 
  
Mam nadzieję, że w następnym poście zdołam napisać coś bardziej 
zajmującego:D. Takie świąteczne rozleniwienie mi jednak nie służy;)

Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku!




Na zdjęciu mała część moich prac z 2018 roku:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz