niedziela, 12 stycznia 2014

Sówki ...

bałwanki i wianki:) 
Tak sobie przypomniałam o nich  patrząc na choinkę;) Sówki powstały już chyba w listopadzie, ale przez dłuższy czas nie miałam pomysłu na kolory. W końcu pomalowałam je po prostu złota farbą w sprayu i nakleiłam oczka.
Bałwanki miały być naklejone z serwetek, ale kiedy już miałam to robić stwierdziłam, że zrobiłam trochę za ciemne tło i nie będzie ich widać. No i zaczęłam malować sama:) Bardzo mnie to wciągnęło;)
Wianuszki powstały pod wpływem inspiracji u Natalii i Oliwii :)






9 komentarzy:

  1. Wszystko się bardzo ładnie prezentuje :) Moje wianuszki były troszkę inne ale dziękuję bardzo za wzmiankę o mnie :) Bardzo dużo to zawsze dla mnie znaczy jeśli ktoś pamięta ,że coś podobnego widział wcześniej w moich pracach :)
    Sówki tez bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że były inne, ale sam pomysł zaczerpnęłam od Was obu;) A Twoje prace bardzo mnie inspirują:)
      Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  2. Jaaaa!!! Zakochałam się w twoich wiankach, zwłaszcza w tych serduszkowych!! Sąniesamowite i już wiem, że takie zrobię na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wszystko co tu oglądam ,aż nie wiem co napisać tak mi się podobają Twoje solniaczki:)Masz kochana talent do tego typu prac,ja to niestety nie umiem lepić ,nawet ostatnio próbowałam ,ale szkoda gadać jak wyszło Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Każdy ma talent do czegoś innego;) Potrafię siedzieć po nocach i malować, za to nie mam za grosz cierpliwości do tworzenia stroików i innych tego typu kompozycji, a Pani są takie piękne i dopracowane:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sówki pierwsza klasa strasznie mi się podobają. Gratuluję talentu przy bałwankach wyglądają jak żywe, wianuszki rewelacja. W listeczkowych serduszkach się zakochałam. Masz kobieto talent! Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń